alzaymır için yeni ilaç

ALZHEIMER DERNEĞİ BAŞKANI PROF. DR. EMRE: -”ANTİ-ALERJİK BİR İLACIN İÇİNDEKİ ‘DİMEBON’ MADDESİNİN BAZI ALZHEIMER HASTALARINDA ETKİLİ OLDUĞU BULUNDU” -”RUSYA’DA 183 HASTA ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMADA, İLACI ALANLAR ALMAYANLARA GÖRE DÜZELME GÖSTERDİLER”

Alzheimer Derneği Başkanı Prof. Dr. Murat Emre, anti-alerjik bir ilacın içindeki ”Dimebon” adlı maddenin bazı alzheimer hastalarında etkili olduğunun bulunduğunu bildirdi.
Prof. Dr. Emre, 21 Eylüldeki ”Dünya Alzheimer Günü” öncesinde Akbank Sanat’ta düzenlediği basın toplantısında, hastalıkla ilgili son araştırmalardan ve tedaviye yönelik umut verici sonuçlardan bahsetti.
Hastalığın tedavisine ilişkin bu yıl ilginç gelişmeler kaydedildiğini anlatan Prof. Dr. Emre, hastalık nedeniyle beyinde biriken ”amiloid” maddesine karşı bu maddeyi aşı yoluyla vererek vücudun savunma amaçlı antikor üretmesini hedefleyen ”aktif aşılama”nın yanı sıra, hayvandan alınan antikorun hastaya verilmesini içeren ”pasif aşılama”nın çok güncel olduğunu kaydetti.
Pasif aşılama konusunda 234 hasta üzerinde 18 ay boyunca yapılan bir araştırmada, genetik riski bulunanlarda aşının etki etmediğini, diğer hastalarda ise etkili olabileceğini gösteren verilerin elde edildiğini vurgulayan Prof. Dr. Emre, bu konuda 4 bin 100 hastayı kapsayan büyük çaplı yeni bir araştırma başlatıldığını bildirdi.
Hastalığa yönelik en umut verici çalışmalardan birinin anti-alerjik bir ilaçta bulunan ”dimebon” maddesiyle ilgili olduğunu dile getiren Prof. Dr. Emre, şunları söyledi:
”Anti-alerjik bir ilacın içindeki ‘dimebon’ maddesinin bazı alzheimer hastalarında etkili olduğu bulundu. Rusya’da 183 hasta üzerinde yapılan araştırmada, ilacı alanların hastalığı almayanlara göre stabil hale geldi. İlacı alanlar alma süreleri uzadıkça durumlarının stabil olmasının yanı sıra düzelme gösterdiler. Bu araştırmayı küçük bir Amerikan firması yaptı. Bu sonuçların üzerine de büyük çaplı araştırmalar başlatıldı.

Etiketler:

Yorum Yok to “alzaymır için yeni ilaç”

  1. Oğuzhan Says:

    Benım Babaannem ALzaymır Mı ne Adı Batsın Ona yakalandı Coq cekıoz Bana Kızıp Duruo Gözünüzü Sewim Bulun Su ilacı :blush: :blush: :sick: :sick: :sick:

  2. gülnur bıyık Says:

    BENİM KAYINVALDEM ALZAYMIR 4YIL ÖNCE KAYINBABAM YOLDA ÖLDÜKTEN SONRA BU HASTALIK BAŞ GÖSTERDİ.YADA BİZ ÖYLE ZANNEDİYORUZ.HEP ESKİ OLAYLARDAN BAHSEDİYOR.ONLARI BU GÜN OLMUŞ GİBİ ANLATIYOR.YEDİĞİNİ BİLMİYOR 2 SAATTE BİR ACIKTIM DİYOR.AĞZINI,ELLERİNİ YIKAMIYOR.ELBİSELERİNİ KİRLENİNCE ÇIKARMIYOR ZORLA ÇIKARIYORUM.YIKANMAYI BİLMİYOR,BEN VEYA KIZIM YIKIYORUZ.HEP KÖYE GİDECEĞİM DİYOR.KAPIYI EVDE OTURURKEN BİLE KİTLİYORUM.HEP KIZIMA GİDECEĞİM O BENİ KÖYE GÖTÜRÜR DİYOR.HALBUKİ KIZI VE DAMADI BAKMIYOR.PİSİKOZ DEMANS OLDUKTAN BERİ BAKMIYORLAR.HAL VE HAREKETLERİNİ ANLATTIM SİZE YARDIMCI OLUR.İLAÇLARININ YETERLİ OLUPOLMADIĞINI ANLAMANIZ İÇİN KULLANDIĞI İLAÇLAR .
    [SERAGUEL 25 mg LIK SABAH AKŞAM 1 TANE REMİNYL 8mg LIK SABAH 1 TANE CEDRİNA 100 mg lık AKŞAM 1 TANE KULLANIYOR.DİYELİM ÇÜNKÜ.ZORLA İÇİRİYORUM.GEÇEN AYLARDA VERDİĞİM İLAÇLARI İÇMEYİP SAKSILARIN TOPRAĞINA SOKUYORMUŞ
    TESADÜF ESERİ GÖRDÜM ŞİMDİ BEKLİYORUM İÇTİĞİNDEN EMİN OLUNCA ODASINDAN ÇIKIYORUM.
    İLAÇLAR UYUTUYORDU ŞİMDİ UYUTMUYOR.BAZI GECELER BİRDE REMİNYL,İ VERİYORUM. O ZAMAN BİRAZ UYUYOR.KULLANDIĞI DİĞER İLAÇLAR
    TANSİYON-SANELOC 200 mg LIK SABAH 1 TANE DELİX 5mg LIK 1 TANE ECOPİRİN 100 mg LIK SABAH 1 TANE ALVASTİN 20 mg LIK
    GECE 1 TANE İDRAR KAÇIRDIĞI İÇİN {TUVALETE GİDERKEN ]
    SPASMEX 30 mg LIK SABAH 1 GECE 1 TANE DR YENİ DEĞİŞTİRDİ
    DAHA ÖNCE DETRUSİTOL SR 4 mg LIK KULLANIYORDU.NE YAPMAMI
    ÖNERİRSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM BAŞINIZI AĞRITTIM İŞLERİNİZDE BAŞARILAR DİLERİM.

    +

Bir Cevap Yazın

