bana mı sordunn ? seni nasıl mı? sevdim

Ben seni kocaman bir yürekle sevdim.
Gözlerim değil, yüreğimdi seni gören.
Sen damarlarımdaki kana karışıp,
geldin oturdun yüreğime. birbaşka
olamazdın zaten. sen, benim en
değerli yerimde, yüreğimde olmalıydın,
orada kalmalıydın. Çok aşk ev sahipliği
yapan bu yürek, ilk kez bu kadar kolay
kabullendi seni. herhangi bir konuk
değildin artık. Bu yüzden ne ağırlama
faslı vardı, ne de uğurlama. O yüreğin
gerçek sahibiydin. Şimdi bahardan, yaza
giriyoruz ya… Ben dörtmevsim baharı
yaşadım seninle. Çiçek çiçek açtın
yüreğimde. Gökkuşağı zayıf kaldı, senin
renklerin karşısında. Taze bir yaprak
gibi yeşildin. Açelyaydın pembeliğinle.
Üzerine çiğ taneleri düşmüş sarı güldün.
Kırmızıydın bir ateş gibi…
ve maviydin…
en çok bu renkle anmayı sevdim seni…
denize tutkundum
denizi sensiz
seni ise denizsiz düşünemedim…
seni severken dünyayı da sevdim ben insanları da…
kendime bile dar gelirken
içinde herkese yer olan bir hayatın sahibiydin artık
en kızgın, en tahammülsüz olduğum anlarda bile
seni düşünmek yetti bana..
içimdeki sevinç yüzüme yansıdı…
güldüm..
beni böylesine güldüren senin sevgindi
ve ben kaygısız içten gülüşün ne demek olduğunu
nasıl güzel bir şey olduğunu anladım seninle..
her şeye rağmen sevdim seni
güçlüydüm
ve aşamayacağım hiçbir zorluk yoktu…
koca bir kente koca bir ülkeye kafa tutabilirdim
sen elimden tuttuğunda
patlamaya hazır bir volkan gibi hissederdim kendimi
menzil sendin
ve ben o menzile ulaşmak için
önüme çıkan her şeyi yok edebilirdim…
sana ulaşmamı engelleyecek her şeyi eritirdim
kül ederdim…
sana ulaştığımdaysa sakin bir göle dönüşürdüm
ve o göle bir tek sen girebilirdin…
sevdim ve hayrandım da
her halin çekti beni..
duruşunu, gülmeni, kızmanı, saflığını, çocukluğunu, olgunluğunu sevdim…
sesini de sevdim…
seni
o doyumsuz sevdanı
uçarı sevdanı anlatacak kelime bulamadım…
çoğu zaman sığmadın cümlelere
ve hiçbir cümle seni yeterince anlatacak kadar derin olmadı…
seni severken yorulmadım
çünkü sen yaşam kaynağıydın…
her gün yenilendim
seninle büyüdüm çoğaldım…
eksik kalan neyim varsa tamamladın…
ölmeyecektim çünkü sen ölümsüzlügün ta kendisiydin…
sevdim işte ötesi yok…

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

