AŞKA DAİR

GözkapakLarını öpüp uykuya emanet edemedim Seni..KeLimelerle boğuşurken qecelerce qözlerim tek seni özLedi..fırtınalar yine iÇimi titretiyo..Yangınlar her qün umutlarımı kül ediyo..Can çekişen bi bedenim artık..Senden uzakta can çekişen bi beden..
Neredesin?..Kırqınım…SokakLarda adını haykırmak isteyipte qözlerini kuşlardan biLe sakındığım..yıldızlar ağlıyo gecemin koyu mateminde..Sensizliğim tokat atıyo kalbime…
Gelmiceksin biliyorum…Bi umuttu benimkisi..Sonu olmayan…Hiç gelmeyene duyulan koca bi umut..
Ama ben seni çok sevdim..intihara ramak kala vazgeçtim ölümden..içimdeki seni öldürmekten…
ßir şarkı olsan bir ömür arka arkaya her gün her dakika dinlemeye yemin edecekken rüzqarım oldun fırtınalarında savruldum…
Olsun..Canımı yakanda sen..Acımı dindirecek olanda..Olsun işte..Çok sevdim Seni ßen..

HiÇ qeLmeyene…HiÇ ßiLmeSede…

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

