SCHNEİDER, KRİZE RAĞMEN TÜRKİYE’DEKİ YATIRIMLARINI İKİ KATINA ÇIKARIYOR

Enerji Yönetimi Konusunda Dünya Lideri Olan Fransız Schneider Electric, Krize Rağmen Yatırımını Artırıyor. Şirket, Türkiye’deki Üretim Kapasitesini İki Katına Çıkarıyor. Genel Müdür Wiest, Dünyayı Etkisi Altına Alan Finansal Krize Değinen Wiest, “Bu Global Bir Kriz Değil, Bankacılık ve Finans Krizi.” Dedi.
Enerji yönetimi konusunda dünya lideri olan Fransız Schneider Electric, krize rağmen yatırımını artırıyor. Şirket, Türkiye’deki üretim kapasitesini iki katına çıkarıyor. Genel Müdür Wiest, dünyayı etkisi altına alan finansal krize değinen Wiest, “Bu global bir kriz değil, bankacılık ve finans krizi.” dedi.
Türkiye’yi bölgesel üretim merkezi haline getirmeyi düşündüklerini belirten Schneider Electric Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Christian Wiest, “Manisa Organize Sanayi Bölgesi’nde başlamış bir yatırımımız var. İzmir’de 2, İstanbul’da da bir fabrikamız var. İzmir Kemalpaşa’daki iki üretim tesisimizi Manisa’ya taşıyacağız. On milyonlarca Euro’yu bulan bir yatırımla kapalı alanı iki katına çıkarıyoruz.” dedi.

Bir Cevap Yazın

