Yoruldum

YoruLdum bu koşuşturmacadan
Hemde
FazLasıyLa bezdirdim canımı yasamdan
Kör geceLerim sabaha varmıyor ayLardır
Yüreğimin kıyısındaki o yangını durduramıyor gözLerimdeli maviz denizLer
FırtınaLar cıkarıyor her gece yüreğim
Ama yıkamıyorum Bende pusu kurmus o kahroLası sevdanı
Git
..
Acıtma artık
geLme ne bana , ne düşüme , ne gözLerimdeki yeşiLe
Çaresizim
Çok geç hersey için
ToparLamak için bu sevgiyi
Geç
Sığındığım Herşeyimdin Sen
KaLbimdeki Dev adamdın
Kendini kendin mahvettin
Sessiz kaLdım seyirci kaLdım günbegün içimden gitmene
Şimdi
Neden Bu geri geLmek istemeLer?
Neyi değiştirebiLiriz ?
Neyi oLmamıs sayabiLiriz ?
Ben ;
MeseLa …
YedirebiLir miyim onuruma
Baska bir kadının koynunda sabahLadıgın GeceLeri ?
Hiçe sayabiLir miyim saatLerce baskaLArına yaLvarmaLarını , beni aşağıLamaLarını ?
Sen ;
MeseLa …
ErkekLiğine sıgdırabiLir misin Seni canını hiçe sayarak seven bir kadına tokat atmayı ?
O Kadını hiçbir sey yasanmamıs gibi kenara atmayı NasıL sıgdırırsın o büyük Onuruna ?

..
.
Bitti[m]
Bitti[n]
Bitti[k]
Sonunda
Başardın !
Başardınız !
Yok ettiniz
Murat HiLaL SevDasını
!
Ne sevda değiL Mi ?
Göğe bakardı basım sen eLimi tutarken
Korkmazdım kimsenin fırtınasından ,sözünden,Tasasından,üzüntüsünden
Hep benim biLirdim o eLLeri , o yüreği , o kara gözLeri
Kimse yakıstıramazken Beni sana Ben isterdim seni yüreğime
sevdam Sana yakısırdı cünkü
Sana bakınca titrerdi Yüreciğim
Sana dokununca kendimi kaybederdim
SiLerdim herseyimi
Sadece o anı yasardım
Ama
Şimdi
Hem o anLara hasretim var hemde nefretim

..
.
GeLmeseydin Keske !
Hiç biLmeseydim var oLdugunu
Benden uzakta kendi cehenneminde yakmaya devam etseydin baska canLarı !
Beni seçmeseydin.
Dağıtmasaydın yüreğimdeki denizLeri
….
..
.
Dayanamıyorum
Korkuyorum artık geLecek günLerden
Herşeye rağmen ayakta kaLmaya yemin etmişken
Bu kahroLası dönüşLeri siL yüreğinden
Ve
Git
eLin adamısın sen , eL senin sahibin , eL senin yatagının Kadını , Çocuğunun anaSı …
..
.
Beni mutsuzLuga sürgün etmeyi erkekLik biLdin ya kendine ; Benden uzakLarda kendi cehenneminde aLLah kavursun seni biLdiği acıLarLa !
Bak yine aynı sarkı kuLağımda ;

”Canım diyordun severken beni hatırLıyormusun yaLancı
Hani ben oLmayınca öLü gibiydin , Hani ben ask ben herseyindim
Ne oLduda böyLe gittin
BiLsemde ihanetini ne cok sevdim
Kime gidersen git beni unut artık
Ben oLmayınca hemen buLmussun birini
yoL ayrımında unuttun yeminLerini
Sen bitirdin hem kendini hemde beni
Kime gidersen git Beni unut artık
Bir gün aşkLar biter hatıraLar kaLır
Kimi seversen sev hep hatırLatır
sanma bir baskası yerimi aLır
geLenLer gideni eLbet aratır
Ben oLmayınca ondan kurtuLdum demişsin
Benim yerime bir baskasını sevmişsin
Beni zaten asLında hiç sevmemişsin
ÜzüLmedim hiç dönme geri
Kime gidersen git Beni unut artık
Bir gün aşkLar biter hatıraLar kaLır
Kimi seversen sev hep hatırLatır
sanma bir baskası yerimi aLır
geLenLer gideni eLbet aratır”

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

