YALAN AŞK 03,26 SONUM BU OLMAMALIYDI HAK ETMEDİM BENN O SÖZLERİİ

Ben onun olmaktan başka
Onu sevmekten başka
Bir tek nefes aldım
O da onun uğruna !!!
Şimdi bu düştüğüm hallerim
Başı boş sessizliğim

Titreyen ellerim
YaLAN BİR AŞK adına

Kaybolan gençliğimin
Yitirilen hayallerimin
Sonu gelmeyen çektiğim bu dertlerin
Hesabınıhesabınıı kim verecek?
Gözyaşımın önüne kim geçecek?

Herşey yalanla başlamış ve yalanla devam etmiş
Kör olsa bu gözler belki daha iyi görürdü onun gerçek yüzünü!
Sevgi ya işte ağızdan çıkan tek kelime de ona !!!
Ben istanbula sensiz yakışmıyorum dedikçe
O İstanbulu bana dar etti !!!
Ona tek bir yalan söylemedim karşılığı buysa doğrularıma lanet olsun !!

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

