SAPIK BABA ANNESİNİ DE HAPSETMİŞ

Kızından 7 Çocuk Sahibi Olan Avusturyalı Sapık Babanın Annesini de Hapsettiği Ortaya Çıktı.

Kızından 7 çocuk sahibi olan Avusturyalı sapık babanın annesini de hapsettiği ortaya çıktı.
Kızını yıllarca kilerde kilitli tutan ve ondan 7 çocuk sahibi olan Avusturyalı Josef Fritzl’in, gördüğü eziyetin intikamını almak için annesini de ölünceye kadar penceresiz bir odaya hapsettiği ortaya çıktı.

Fritzl, psikoloğuyla görüşmelerinde, annesini sevmek için çok çaba gösterdiğini, ancak yaşı ilerledikçe bunun nefrete dönüştüğünü ve sonunda annesinden intikam aldığını anlattı.

Annesinden sevgi görmediğini, annesinin kendisini bir kere bile öpmediğini, kendisine sarılmadığını belirten Fritzl, “Beni hep döverdi, yerde kan gölü içinde yatıp kalana kadar…” dedi.

Yıllar sonra annesini hapsederek geçmişte yaşadıklarının intikamını aldığını söyleyen Fritzl, “Onu evin üst katındaki bir odaya hapsettim. Pencereyi tuğlayla ördüm ve böylece bir daha hiç gün ışığı göremedi” diye anlattı. Annenin 1980’de öldüğü bildirildi.

Psikoloğun, kızı Elizabeth’i hapsetme fikrinin de buradan gelip gelmediğini sorması üzerine Fritzl, “Dürüst olmak gerekirse bunu düşünmedim, kızım olduğunu düşünmedim. Onu her zaman karım, eşim olarak gördüm” dedi.

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

