BAKANLARA KOMANDO GÖSTERİSİ

Bakanlar Kurulu’na Geçen Hafta Terörle Mücadele Konulu Brifing Veren Genelkurmay Başkanlığı, Bu Kez Askerlerin Operasyonlara Nasıl Hazırlandığını Yerinde Gösterecek.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile Terörle Mücadele Yüksek Kurulu üyesi 6 bakan yarın Eğirdir Dağ Komando Okulunu ziyaret edecek. Hükümet üyelerine Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ ile üst düzey komutanlar refakat edecek. Eğirdir’deki bu buluşma komandolar ile iç güvenlik harekatına katılan profesyonel birliklerin şovuna sahne olacak.
Bakanlar Kurulu’na geçen hafta terörle mücadele konulu brifing veren Genelkurmay Başkanlığı, bu kez askerlerin operasyonlara nasıl hazırlandığını yerinde gösterecek. Eğirdir Dağ Komando Okulu, İç Güvenlik Eğitim Merkezi ve Tatbikat Merkezi’ne düzenlenecek ziyarete Başbakan Recep Tayip Erdoğan ve Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek, Milli Savunma Bakanı Vecdi Gönül, İçişleri Bakanı Beşir Atalay, Dışişleri Bakanı Ali Babacan, Adalet Bakanı Mehmet Ali Şahin ile Maliye Bakanı Kemal Unakıtan katılacak.

Kara Kuvvetleri Komutanlığı’na bağlı subay, astsubay ve uzman erbaşlara, iç güvenlik eğitimi, Eğitim ve Doktrin Komutanlığı (EDOK) Muharebe ve Muharebe Destek Komutanlığı’na bağlı Eğirdir Dağ Komando Okul ve Eğitim Merkez Komutanlığı’nda veriliyor. Erbaş ve erlerin eğitimi faaliyetleri ise 2006 yılında kurulan Isparta’daki İç Güvenlik Eğitim ve Tatbikat Merkezinde yürütülüyor. Jandarma Genel Komutanlığı birlikleri ise Foça’daki Jandarma Komando Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı ile Kırklareli’nin Vize ilçesindeki İç Güvenlik Tatbikat ve Eğitim Merkezi’nde eğitim görüyor.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

