AKMAN: MECLİS’TEN BAŞKA SIĞINACAK NEREM VAR

RTÜK Başkanı Zahid Akman TBMM Plan Bütçe Komisyonu’nda, Deniz Feneri Davası ile İlgili Kendisi Hakkında Ortaya Atılan İddialara, “Ben Şerefli, Namuslu, İzzetli Dürüst Bir İnsanım.
RTÜK Başkanı Zahid Akman TBMM Plan Bütçe Komisyonu’nda, Deniz Feneri Davası ile ilgili kendisi hakkında ortaya atılan iddialara, “Ben şerefli, namuslu, izzetli dürüst bir insanım. Bazı milletvekilleri hakkımda hakarete varacak iddialar ortaya atıyorlar. Sonra bana açıklama fırsatı bile vermiyorlar. Ben Milletvekilleri tarafından seçilen bir bürokratım. Kendimi en iyi Meclis’te ifade ederim. Benim Meclis’ten başka sığınacak yerim yok. Bir medya linciyle karşı karşıyayım” diyerek savundu.
TBMM Plan Bütçe Komisyonu Cumhurbaşkanlığı, TBMM, RTÜK ve Sayıştay’ın 2009 yılı bütçelerini görüşmek üzere toplandı.

Toplantıda bütçe görüşmeleri sürerken, RTÜK Başkanı Zahid Akman’ın, kendisine yönelik iddiaların cevabını beklemeden salondan ayrılan CHP’li milletvekillerinin tavrını kınaması, komisyonunda tartışmaya neden oldu.

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

