SESLİ CHAT YÖK, 28 FAKÜLTEYE DEKAN ATADI

Yükseköğretim Kurulu (YÖK), 28 fakülteye dekan atadı.
YÖK’ten yapılan yazılı açıklamada, dün gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında Eğitim, Vakıf ve Mevzuat komisyonlarına ait raporların sesli chat görüşüldüğü, 28 fakülteye dekan atamasının gerçekleştirildiği bildirildi.

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) sisteminde merkezi yerleştirmede örgün yükseköğretim programlarına yerleştirilen öğrencilere ek yerleştirme işlemleri sırasında Anadolu Üniversitesinin kontenjan sınırlaması olmayan açıköğretim yöntemiyle eğitim veren programlarına tercih hakkı tanınmasına ve 2008 ÖSYS ek yerleştirme işlemleri sona erdiğinden, içinde bulunulan eğitim-öğretim yılına mahsus olmak üzere ÖSS’den 145 ve üzerinde puan alan adaylardan isteyenlerin başvurularının ÖSYM tarafından alınarak yerleştirme yapılmasına karar verildiği de kaydedildi. Konuyla ilgili duyurunun önümüzdeki günlerde ÖSYM tarafından sesli chat yapılacağı belirtildi.

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

