Benim hakkım helal senin hakkın bana haram olsun

Bir günde girdin hayatıma her şeyim, herbirşeyim oldun
İlk defa o yalancı şehir yani İstanbul bana bukadar temiz ve saf gelmişti.
Öyle olmadıgını sen kollarımın arasında bense saçlarını okşarken azgından düşen birkaç kelime ile anladım
İstanbul ve sen bana oyun oynamıştınız
Benim hakkım sana helal
Senin hakkın bana haram olsun
Olsunki senin yanımda olmadıgın şu dünyadan göçüp gideyim

Yalanların arkasına saklanmakmıydı çare
Aşk koşulsuzca baglanmak ve bu baglılıgı gösterirken dürüst olmak degilmiydi ?
Yoksa ben mi yanlış tanıdım aşkı?
Yada senmi bu güne kadar hiç tatmamıştın aşkı ?
Benim hakım sana helal
Senin hakkın bana haram olsun
Olsunki sensiz bir saniye daha geçirmeyeyim

Neler yazmak istiyorum bir bilsen
İçimde ne fırtınalar kopuyor
Gelsen diyorum bir sabah kapıyı açtıgımda karşımda seni görsem
Seviyorum seni senin için ölürüm desen
Demedin ya
Benim hakkım sana helal
Senin hakkın bana haram olsun
Olsunki içimdeki ümidim son bulsun

Şu şair dilim daha neler söylerdi onu bile susturdun konuşamaz oldum ya sana helal olsun

Aslısı için Dagları delen keremle dalga geçerdim
Beni ondan beter ettin Yağmur diye inlettin ya
Benim hakkım sana helal
Senin hakkın bana haram olsun
Olsunki bu aldıgım son nefes olsun
Tarih: 12.12.2008 Saar: 03:58 Aşkım Ateş

Etiketler: , , ,

Yorum Yok to “Benim hakkım helal senin hakkın bana haram olsun”

  1. asikiz Says:

    KARDEŞİM ABİCİM SESİNİN GÜZEL OLDUĞU KADAR ŞİİRLERİNDE ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK ABİCİM

  2. yagmur_yürekli Says:

    :cwy: :cwy: :cwy: Uzun zamandır bakmıyordum bu siteye canımı yaktığı için. Şimdi açıp baktığımda bu dizleri gördüm. Bir kez daha içim sızladı, bir kez daha canım acıdı. Seni her şeyden çok seviyorum.Dünyanın yuvarlak olduğunu unutturacak ayrılıklar bile vursa bizi, her zaman seni seveceğim. Ne kadar uzakta olursak olalım, eğer sen nefes alırsan benim nefesim nefestir, eğer sen yoksan, eğer senin nefesin son bulursa o an benimki de son bulur.
    Sen ve ben, istiridyenin iki kabuğu, hep bir arada ama bir inci yüzüden ayrı… Sen ve ben bir tanem… Benim hakkım hiçbir zaman sana haram olmadı ki olmayacak da. Birlikte ya da ayrı, hani o en bilindik dizedeki gibi, ayrılık da sevdaya dahilse eğer ve ayrılanlar da hala sevgiliyse, bizim ayrılık anlarımız sonsuza dek sürse de, bu dizelerin en büyük şahidi benim sevdamdır. Sardunyalar gibi, gündüz neşe s/açıp, gece ağlıyorsam için için ve her gece daha çok, seni özlediğimdendir,sensizliğimdendir. Seni sardunyanın bülbülü sevdiği gibi sevişimdendir. Bırak, Aslı ile Kerem mazilerinde kalsınlar, ne Aslı’nın faydası var bize ne Kerem’in… Onlar bile anlayamaz; seni de, beni de… Herbir şeyim, zaman ne getirirse getirsin ve neyi götürse götürsün sevdamı yıpratacak güce sahip değil. Ayrılık da olsa, birliktelik de olsa benim kalbim hep senin yanında. Sana hakkım haram değil, son zerresi dahi helal olsun. Ve eğer son bulacaksa nefeslerimiz, ne kadar uzakta olursak olalım birlikte son bulsun.

  3. yagmur_yürekli Says:

    Ve ölümsüzüm, bu şiir doğum günümde benden habersiz bana verilen en güzel hediye. Oysa ben neler düşünmüştüm. Oysa nasıl canım yanmıştı… Nefesim daralmıştı, herkes doğum günümü kutlarken o günün doğum günüm olduğuna inanasım gelmemişti. Yaşamıyor gibi, nefesli bir ölü gibi… Şöyle bakınca şairin dizeleri haklı aslında:
    “Ötede/ Büyük adamlar teleskopla toprağı seyreder/Büyük kadınlar uyuyorlardır/Büyük kadınlar büyük adamlar yüzünden yaralı/Büyük adamlar yüzünden derbeder”

Bir Cevap Yazın

