KENDİSİNE MEYVE GETİRMEK İSTEYEN YAŞLI KADINI ALTINLARI İÇİN ÖLDÜREN ZANLI YAKALANDI

Bursa’nın Merkez Yıldırım İlçesinde, Geçtiğimiz Ay Ziyaret İçin Gittiği Akrabası 84 Yaşındaki Kadını Bilezikleri İçin Boğarak Öldüren Zanlı ve Arkadaşı Polis Tarafından Yakalandı.

Bursa’nın merkez Yıldırım ilçesinde, geçtiğimiz ay ziyaret için gittiği akrabası 84 yaşındaki kadını bilezikleri için boğarak öldüren zanlı ve arkadaşı polis tarafından yakalandı.

Polis, olaydan 15 gün sonra zanlının Samsun’un Bafra ilçesine taşınmasından şüphelendi. Evden alınan parmak izi ile zanlıdan alınan parmak izini karşılaştırmasıyla olayı aydınlığa kavuşturdu. Yaşlı kadının cenazesine de katıldığı öğrenilen zanlının verdiği ilk ifadesinde, “Evin boş olduğunu zannettim, hırsızlık için girdim. Yaşlı kadın kapıyı açınca akrabası olduğunu söyledim ve içeriye gittim. Bana meyve getirmek için mutfağa gitmişti, geldiğinde eşarpla boğdum ve altınları alıp kaçtım” dediği öğrenildi.

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

