Panelci olmak

Herkezin gözünde bir görüntülü chat sitesi panelcisi olmaktır gidiyor. Tamam birşeyleri ögrenmek isteyen insanlara saygımız sonsuz hatta gelsinler biz ögretelim hiç sorun degil ama bu güne kadar yardım ettigimiz ögrettigimiz yanımızda bu işi ögrenmiş olan insanlar sonradan bize çalım satmaya başladılar. İşi bizden ögrendiler sonrada gidip efendim cacalapanel iyi degildir demeye başladılar. Size bu işi 5 kuruş para almadan ögreten kimdir ? tabiki cacalapaneldir. Peki sayın çok bilmiş panelciler müşterilerinizin sitesinde bir arız çıktıgında ve siz bunu çözemediginizde kimden gelip yardım istiyosunuz CaCaLaPaNeL’den degilmi ? Yine 1 kuruş para talep etmeden size yardım edip işi ögretmiyormuyduk. Şimdi bütün insanlar bizi tercih ediyor diye hizmetimiz iyi diye niye heryerde bizi kötülüyor insanlarıda kandırıyorsunuz. Ayıp denen birşey var yazık günah emegimize yazık. Dedigim gibi herkez panelci olmanın peşinde herkez sanıyorki bu işte çok para var yalnış düşünüyorsunuz arkadaşlar bir sürü panelciyim diye ortada gezinen zerzevat var zaten iki tane iyi panel şirketi var bu sesli chat ortamında birincisi cacalapanel ikincisi haojin panel bu iki şirkette tüm istekleri karşılayabilecek durumdalar. Panelci olmak isteyen arkadaşlarda yardımcı oluyorlar ancak yardımcı olacakları kişiyi çok dikkatli inceliyor ve o kişi hakkında bilgi sahibi olduktan sonra.

Etiketler: ,

9 Yanıt to “Panelci olmak”

  1. emre Says:

    evt cok haklısınız bnde panelci olmak istiyorum ama hic kimseyi satmadan anlım dik bir şekilde yapmak istiyorum bnm istediğim para kazanmak değil kendimi geliştirmek yasım 13 bunuda belityimi 3 senedir sanalın içindeyim cok iyi biliyorum 20-25 tane indexim var host acabiliyorum 1 domain ile panel kurmasını bilmiyorum onuda baan ögretirseniz cok sevinirim simdiden tskler :happy: :cheerful: 😎 exen_club@w.cn msn iletişim

  2. oguzhan suna Says:

    cok haklısınız arkadaşlar sizi tebrik ediyorum elinize saglık emeginize cok saygı gösteriyorum
    ben yaklaşık 6 aydır panel hazırlamaya calışıyorum
    ama kimse kolumdan tutmuyor yardıma ihtiyacım var ama hiç takan bile yok ben sadece site tasarlamaya cok meraklıyım o kadar bana biraz yardım eden olsa zaten bende merakımı yatıştıracağım benimde başıma geldi bu tür şeyler sitem vardı ve bir kişi geldi sitede yetki istedi verdim sonra yavaş yavaş yükseldi şimdi site actı ve beni kötülüyordu neyse sadete gelelim ben sadece ögrenmek istiyorum arkadaşlar panelci fln olmayı şuan için düşünmüyorum yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden teşekkürler saygılar

  3. Crazybela Says:

    :w00t: HAKLİSİN KARDEŞŞ HERKEZ OLABİLİR AMA PARA İSTİYOLAR

  4. osman Says:

    evt bu konuda cok haklısnız ve sizde katılıyorum ben 3 sendir sanal ile ilgileniyorum ben panelci olmak istiyorum ama site açma paneklinden fazal bşiy anlmıyorum ban yardımcı olursanız çok servinirim ve şimdiden sizlere cok cok cok teşekkür edrim

    en kısa zamanda sizden haber bekliyorum lütfen ban yardımcı olun

  5. sebatullah Says:

    selam degerli arkadaşlar,Bunda emegi gecen herkese yürekten selamlar.Sizleri Yürekten Tebrik Ediyorum ..Güzel Seyler Başarıyonuz.. Başarılarınızın DEvamını Dilerim..Bu Kişilerinde Yaptıkları Düpedüz Dolandırıcılık…Onları Lanetliyorum..İnsanlıklarından Utansınlar… Nsıl Böle Bişe Yapabillirler..:wub: Arkadaşlar Ben Panelci Olmak İstiyorum, Çünkü Buna İhtiyacım var :.. Site Tasarımcısıyım Gözüm ASla Parada DEğil Olamazda..SAdece Sesli Sohbet Panelcisi Olmak İstiyorum Kendimi GEliştirmek İstiyorum..WebMaster lıga Adım Atıyorum Yavaş Yavaş Başladıkk.Elimde Sesli Sohbet Panelleri Var(Kurulumları)Eksik Bilgim var Tamamlamanızı Rica Edebilirmiyim..
    Şimdiden Çok Teşekürler..Allah Razı Olsun Yardım Etsenizde, Etmesenizde …Allah Yardımcınız Olsun..Sizden Bilgi Beklicem.. Allah’a Emanet Olun..

  6. CaCaLa Says:

    Sebetullah tabiki size yardımcı olmak isterin ancak panelci olmaya karar verdiyseniz bir kere belli bir yatırım gücünü elinizde bulundurmanız gerek ha bu demek degilki cebinde milyon dolarlar olacak. Sadece kendi sitenizi açmak için bir miktar para ve demo panelinize oda almalısınız. Detaylı bilgi için msn adresimizi ekleyin lütfen: info@cacalapanel.com

  7. yasemin Says:

    ben iste saybi olmak cok istiyorum ama bn onu beceremiyorum neden se acaba?

  8. CaCaLa Says:

    Yasemin hanım site sahibi olmak en kolayıdır bulun bir panelci kendinize açtırın sitenizi.Ödemeizi yaptıktan heme sonra sitesini açıyorlar

  9. Mehmet Says:

    arkadaşlar ben panelci olmak istiyorum yardımcı olurmusunuz

Bir Cevap Yazın

