Bir sesli sohbet panelcisinden bayilik almak

Merhablar arkadaşlar son zamanlarda bir çok kişinin almaya çalıştıgı bayiligin ne oldugunun ne işe yaradıgından bahsedicez ve dikkat etmeniz gereken noktalardan bahsedicez.

Öncelikle kimler bayi olmak ister ? Sesli muhabbet sitesi olan ve uzun süre sitesini yönetmiş çok büyük bir çevre edinmiş kendisine gelinip usta bende site açmak isteiyorum nasıl yaparız bu işi diyenlerin sayısı artmış insanlar bayilik almak isterler.Aynı zamanda yine bir sesli sohpet sitesi olan ve 30 un üzerinde odası olanlar odalarının kirasını düşüre bilmek için bayilik almak isterler.

Bir grup insanda hiç birşeyden anlamadıgı halde hevesli oldugu için çok para kazanmak için panelci olmak ve bayilik alarak işe başlamak isterler. Neyse herkimseniz ve ne için bayilik istiyorsanız isteyin. Sizinde panelcininde dikkatli olması gereken noktalar vardır. Örnegin çok kaliteli bir panel bulmalısınız teknik becerisi çok üstün olmalı kendi müşterilerinin sorunlarını halledemeyen panelciler sizin bulacagınız müşterinin sorunlarını hiç halledemez. Bu sebeple panelcinizi iyi seçin size normal olarak 12 Euro 11 Eruo gibi bir oda başı fiyat isteyecektir. Biz bayilerimize odaları 10 Euro ile 11 Euro arasında veriyoruz.

Panelcilerinde dikkat etmesi gereken nokta bayilik verecek arkaşın en az sesli chat siteleri içinde site sahibi yada görevli olarak 2 senesini geçirmiş olmasına ve bazı teknik konuları bilmesine çok dikkat edilmelidir. Durduk yere birine bayilik verir ona agent panelini verirseniz hem birşey beceremez hemde Örnegin biz verdik diye düşünürsek cacalapanel’in bayisiyim diye sizi rezil eder. Kimsenin sıkıntı yaşamaması panelci arkadaşlar unutmayın bayilik vereceginiz kişiyi çok özenle seçmelisiniz. Sonuçta karşıdaki müşteri size bir bedel ödemiş o ve sizler o bedelin karşılıgını en iyi şekilde vermekle yükümlüsünüz.

NoT: Bayilik hakkında bizimlede iletişime geçebilirsiniz. Ancak bizim bayimiz olabilmeniz için çok büyük gereklilikleri yerine getirmeniz gerekmektedir. iletişim için msn adresimiz info@cacalapanel.com   <<< Ekleyiniz

Etiketler: , , ,

Yorum Yok to “Bir sesli sohbet panelcisinden bayilik almak”

  1. efendi Says:

    gercekten dediğiniz gibi insanlar sıkılıyo panelci oluyo örnek vereyim adam 30tl harclıkla site acıyo 30 tl bile çok geliyo ona işin kuduna kacıyo 30 tl buna vereceğime kendim yaparım hesabı panelci olmaya kalkışıyo sonra işin içine edip hem kendisi hemde ilgilenleri bırakıyo emek çok önem li ben 23 yaşında 2 yıl kendi sitem var dı sonra kapadım sağolsun arkadaşlar gene çağırdı abimiz bizi site sahibi yaptı okadar bilgim olmasına rağman bu zaman a kadar panelci olim demedim ama baktım panelciler dandikleşti çoğu bende dedim kılıcımı cekim :biggrin: tşk ederim …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: