Dost özlemi

Kardeşim benim seyfom öncelikle seni çok özeledigimi belirteyim. Az önce yazdıgın mesajlara karşılık vereyim burdan çünkü uzun uzun yazmak istiyorum. Seslidostluk ailesindende gizlimiz saklımız yok zaten bizi bilen biliyor.

Mesajında acaba cacala hala eskisi gibi gülüyormu demişsin?  

Cacala aslında hiç bir zaman gülmedi çünki mutluluk cacalaya uzak bir kavram birtek beni mutlu eden ve sevindiren sizleri gülerken görmek en mutlu anlarımı sizi avşaya götürdügümde hani şişede su satmaya çalışmıştık ya ordayken su satıyorken kumun sıcaklıgından ayaklarımız yanıyorken başkaları tatil yapıyor ve biz birşeyleri başarabilmek için ayakta saga sola saldırırken senin ve recep kardeşimin gülümsemesi en mutlu anlarımdı.

Ben mutlu bir insan degilim bu gezegende yaşadıgım sürecede olamıycam senelerdir buna inanıyorum o yüzdende bu zamana kadar hep sevdiklerimin mutlulugu için yaşadım. Belkide düşünürsün madem mutlu degildin niye çekip gitmedin. Sende biliyorsunki yaşamıma son verebilecek cesaret her zaman mevcud bende ancak bakmam gereken bir annem var. Ona bir yuva kurmadan çekip gidemem. Fakat yine söylüyorum bu gezengen bana göre degil. 40 yaşında bir adamın yolda giderken 15 yaşında bir kıza bir çocuga nasıl yiyecekmiş gibi baktıgını görüyorum öldüresim geliyor ama hayat beni yenmesin diye savaşım bitmesin diye öldüremiyorum. Annesinin babasının elindeki paraları zorla elinden alıp kumar oynayan insanları görüyorum. Öldüresim geliyor ama annem aklıma geliyor sen gidersen o ne yapar diyor içimden o ses. Sonra seslidostlukta dost diye sarıldıgımız insanların kardeş dedigimiz insanların sitemizde kızlara asılmak için aramıza girdigini bizim gözümüze girdigini ve sevgimizi kazandıgını yalancılıgını şerefsizligini görüp öldürmek istiyorum. Peki sen ölürsen sevdiklerin üzülmezmi diyor yine içimdeki o ses onlar için savaşmalısın diyor. Bu beden ruh yıllardır bu soktugumun sahte dünyasında böyle savaşıyor işte sana bu güne kadar dertlerimden bahsetmedim. O hani senin kendine tipsiz dedigin,,, benimse onun birkez işten gülüşü için canımı verecegim suratın varya işte o suratın hiç asılmadın diyede bu saatten sonra dertlerimden bahsetmeyecegim bu gün üst üste mesaj gönderdigin için ve çok fazla sıkıntıda oldugum için bu aralar şuan bahsediyorum galiba.

Sen bir dünya düşün o dünya bir köydede olabilir. Yada istanbulun esrarengizligin yalanın dolanın tam ortasında ancak tüm yalandan dolandan uzakta olabilir. Bir apartman bu apartmanda tüm aile bireyler kalıyor. Apartmanın altında bir dükkan o bir bakkal yada herhangi birşey ikimiz öyle sarılmışızki o işe 24 saat çalışmak zorunda olsakta çok mutluyuz dünyamız içinde çünki yalancı insanları almıyoruz o dünyaya kapının dışında kalıyorlar. Bir genç düşün 20 yaşında hergün aglayan ama her damla döktügü yaş o genci hayat karşısında küçük düşürmüyor aksine dahada hırslandırıp savaşmasını saldırmasını saglıyor. Bir Dag düşün sonrada bir genç düşün bu güne kadar hep dürüstlükten yana olmuş ve hep bu dürüstlügü yüzünden şuan o dag’ın en tepsinde olabilecekken dürüstlügü yüzünden hala dag’ın eteklerinde tırmanmaya çalışan o dag’a başka insanları kandırıp kullanarak teleferikle çıkabilecekken bunu yapmayıp tırnaklarını o dag’a batırıp kanata kanata çıkmaya çalışan ve o Dag’a çıkabilirse eger ordaki fırtınayı yakalayabilirse seninle birlikte senin ailen ve kendi ailesiyle birlikte yeni bir hayat kurabilecegini bildigi için belkide ellerinide kaybetse kollarıda kopsa senin onun eli kolu olacagını bildigi için tırmanmaya devam ediyor. Ve inanıyorki gün geldiginde o dag’ın başına çıkacak sizide oraya çıkartıp sonra eger mümkünse biraz arkasına yaslanıp sizin mutlulugunuzu seyretmek istiyor.

Sana birşey söylemiştim kardeşim biraz birikim yapmamız gerekiyor sende yap bakarsın lazım olur demiştim. Sende yapmış ve göndereyimmi diyorsun. Onu bir köşeye koy. Yada seni mutlu edebilecek birşey için harca veya amcamı mutlu etmek için birşeyler al ona biliyorum. Seninde yıllardır savaş verdigini ve ailene baktıgını az kaldı kardeşim sırtındaki yükü alabilmek için son hızımla çabalıyorum bir an öncede alıcam inşallah ve yüzün hep gülecek.

 

 

 

Kurban oldugum Allah şu sanal alemde 20 yıldır. Aradıgım bulamadıgım birini verdin bana ona gelecek en küçük zararı ona verme 10 mislini bana ver.

Yorum Yok to “Dost özlemi”

  1. askvetutku Says:

    ALLAH RAZI OLSUN CACALA O BU DUNYADAKİ EN BUYUK YARDIMCIN OLSUN O KORUSUN O YOL GÖSTERSDİN SANA …………..

    GEREKEN CEVABI ALDIM KARDEŞİM….

Bir Cevap Yazın

