Günlügüm ve hayatın cilveleri

Dün gece telefonum çaldı arayan menajerimdi sete çagıdırdı kalktım gittim. Ama nasıl bir gitmek.

Beni aradıklarında saat gece yarısı 02.00 dı ve cuma günü yani bu gün saat 08.00 da taksimde olmam gerekiyordu. Adanalı adlı dizinin çekimi için kalktım ve hemen hazırlanıp yola çıktım 3 saatlik bir yoldan sonra buluşma yerimizde oldum. taksim meydanda daha sonra set ekibi gelip beni çekimin yapılacagı yere istanbul anadolu yakasına götürdü sete girdik. Sırasıyla oyuncular gelmeye başladı yönetmen geldi daha sonra OKTAY KAYNARCA geldi. Ve çekimleri gerçekleştirdik. Çekim akşam 21.00 da bitti eve geldim. Daha sonrasında üniversitede sınav vardı ona yetiştim hemen. Şimdi eve geldim 1 gram uyku uyuyamadım şimdi yine aradılar ve yarın çekim olacagını saat sabah 07.00’da yine taksimde olmam gerekiyor. Uykusuzluktan ölüyorum ancak şimdi pc başından kalkıp duş tarş vs hazırlanmam ve gece 2 gibide yola çıkmam gerekiyor bitkin haldeyim sonumuz ne olacak bilmiyorum ancak birşeyleri başarabilmek için elimden gelen çabayı gösteriyorum. Hayat agır darbeleri vuruyor. Gerçi senelerdir vuruyor ancak ben inatla saldırmaya devam ediyorum.Bir yerde mutlaka hayat yıkılmayacagımı anlayıp pes edecek ve işte o gün tüm isteklerimi yerine getirmek zorunda kalacak.

Çalışmaya çabalamaya devam….

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

