Sesli chat paneli panelcileri hizmetleri

Görüntülü chat sitesi sahibi olmak için gözünüze bir panelci seçtiriyorsunuz. Gidiyorsunuz panelci ile anlaşıyorsunuz. Paneli size gösteriyor fiyat konusunda pazarlık yapmaya başlıyorsun ve ilk hatayı burda yapıyorsunuz. Çünki gerçek panelci size kaliteli hizmet verecek olan panelci asla sizinle pazarlık yapmaz fiyatım budur işinize gelirse der tıbki bizim her zaman müşterilerimize dedigimiz gibi. Biz bunu söyledigimizde çogu müşteri bize küsüyor gidip başka bir yerden alış veriş yapıyor ancak daha sonra aglıya sızlaya yanımıza geliyorlar.Peki neen kaliteli hizmet verecek panelci sizinle pazarlık yapmaz indirim yapmaz. Çünki o adam bu işle ugraşıyordur sadece ve verecegi hizmetin karşılıgını istiyordur o sebeple asla fiyatta inidirim yapmaz yapmayız.

Öyle bir panelci ile anlaşmalısınızki heran panelcinize ulaşabileseniz sorunlarınızı çözdürebilesiniz

İşte bunun için siteyi açtırmadan önce ilk olarak panelcinin msn adresinin ne kadar süre online oldugunu kontrol ediniz. İlk olarak söylediklerimizi bizi deneyerek başlayabilirsiniz 🙂

Msn:  info@cacalapanel.com

Etiketler: , ,

Yorum Yok to “Sesli chat paneli panelcileri hizmetleri”

  1. Ahmet Says:

    Vallahi helal olksun sana ne diyelimki kardeş ben senin müşterin olmaadıımmmm hiçç aamaaa olmama ragmen sen hep bize yardımcı oldun şimdi burdaki yazını gördüm yine insnaları bilgilendiriyoorrsunn helal olsunn sana..
    İlerde sitee açarsamm sendenn alıcamm seninn gibi güvenilirr bulmak zorrr

  2. kobra Says:

    slm

  3. erdal eren Says:

    aslında benım seslı chat seklınde bır sıteye ıhtıyacım var ama gereklı bılgılere ve tecrubeye sahıp degılım bır yardım beklıyorum bana fıyat konusunda yardım edıcek bır arkadas olursa eger bana bu adresten ulasması mumkun olabılır mı lutfen bana ulasın sımdıden tesekkur ederım
    adresımı eklersenız ayrıntıları sızınle konusmak ıstıyorum

    microlinee@windowslive.com

Bir Cevap Yazın

