Kredi saçmalıgı

Bankaları biliyorsunuz arkadaşlar herşeyi bir kredi veriyorlar. Konut kredisi, taşık kredisi, Egitim kredisi,İş kredisi gibi birçok şey uydurup tv lerde reklamını yapıp yayınlıyorlar.

Bu gün bir bankaya gittim sıkışık oldugumdan paraya ihiyacım oldugundan kredi çekebilmekti amacım ancak ben egitim kredisi çekme isteigi içersindeydim. Çünkü bir konu üzerinde egitimime harcıycam bu parayı neyse müşteri hizmetlerinden biriyle oturduk konuşuyoruz. Tabiki 2 saate yakın öncesinden bekletildim neymiş efenim kagıtta yazan numaraya göresıra gelecekmiş zaten o da ayrı bir saçmalık neyse konumuza dönelim egitim kredisi içim kişiyle görüşmeye başladık Egitim kredisi almak istedigimi söyledim. Tabi dedi verelim. Bir an mutlu oldum tamam dedim ihtiyacımı burdan karşılayabilicem ilerde çalışıp öderiz. Egitim alacagınız yerin fatura bilgisi dedi tamam dedim hazır. Egitim konusu cart curt. Sizin adınıza çıkartılmış 3 ay önceki elektirik su faturası dedi Onada tamam dedim oda hazır. Sonrasında da Bana 3 ay önceki maaş bodrosu dedi :D:D orda koptum zaten yani diyorki gelirinizi göstericek 3 ay önceki maaş bodrosu be akıllık adam ben ögrenciyim diyorum egitim için kredi istiyorum. Sen bana maaş bodrosu diyorsun 🙂 Hayır hem ögrenci olup hem çalışabilen insan sayısı çok az yokmu var tabiki ama onlarda partime işler maaş bodrolu ögrencinin oldugunu sanmıyorum. Dedim niye bu şekilde reklam yapıp insanı buraya kadar getirtip yoruyorsunuz bu güne kadar kaç tane maaş bodrolu ögrenci gelip sizden kredi aldı bir gösterirmisiniz çıt yok megerse hepsi fasa fisoymuş. Genel amaç çalışan iş yeri sahibi olan insanları bankaya çekebilmekmiş egitim kredisi %1.2 diyorlar düşük diyorlar ya Güya iş yeri sahipleri başka krediler alırken televizyonda bunu duyunca akıllarında AAaa bak bu bankada kredi ucuz diye duymuştum ibaresi kalması içinmiş.

Ögrenci arkadaşlarım varsa burdan söyliyeyim bir halt verdikleri yok gittiginizle kalırsınız. Tabi hem ögrenciyken hemde 12 saat fabrikada çalışan bir zombi degilseniz 🙂

Sanırım banka soyucam olsun vermediniz bende kendim aldım derim.

Saygılar….

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

