Ne kadar sapık varsa beni buldu arkadaş

Arkadaşlar bundan bir önceki yazımda istanbulda ev arıyorum biriyle ortakta tutulabilir demiştim. Hatırlıycaksınız hatırlamanızada gerek yok bu yazının aşagısına bakrsanız görürsünüz 🙂

Bir sürü ıvır zıvır insan msn ekledi  yahu sapık erkekmi isterseniz sapık bayanmı töbe töbe artık dünya öyle bir hal almışki oraya adam gibi birşey yazdık kız arkadaş arıyorum yada erkek arkadaş arıyorum yazmadımki bizim insanımıza ne olmuş böyle ya her geçen gün igrençleşmeye devam ediyoruz. Ne dir buna neden olan bilmiyorum ancak bir an önce düzelmemiz gerekiyor hadi erkekleri anladım bizimkilerin sapık oluşunu zaten biliyoruz ortalık densizlerle kaynıyor ama bayanlara ne oluyor yaw bari bayanlar yapmasın yazık günah internetten birşey aramama kararı aldım ev mev aramıyorum iptal. Daha dogrusu ben arıyorumda burdan gelip ev konusu için kimse eklemesin beni

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

