sesli sitesi sesli panelciler panelciler

Evet arkadalar bir çok kişi yazılarımıza ulaşıp bize dönüyor bizden herhangi birşeyler satın almasalarda bizlere soru soruyorlar. Buda bizi çok sevindiriyor. Çünki buradaki amacımız insanları sesli sitesi odaları ve sesli panelcileri  hakkında bilgilendirmek. Son zamanlarda rastladıgım bir olaydan bahsedicem size bir çok arakdaş gelip bana siteyle iligili soru soruyor örnegin dün biri geldi ve dediki hocam siteye görevli girişinden giriyorum ancak siteye girdigimde ikinci şifre istemiyor ve direk olarak user düşüyorum sitenin için ene yapmama gerkeiyor dedi. İlk cevabım panelcine söyle bunu hemen halledecektir basit bir mesele dedim. Bana cavabı şuydu hocam panelci cevap vermiyorki dedi. Bende sitenin iç panelinden görevinin silindigini panelciye tekrardan görevini yazması gerektigini söyledim ve panelci cevap vermiyorsa git dedim başka msn ile ekle ve daha sonra ben site açmak istiyorum diye yaz bakalım cevap verecekmi. Tabi bizim saf panelci hemen atlamış tabi buyrun sitenizi açalım parayı gönderin diye 🙂 Adam döndü bana Allah razı olsun dedi ve bu ayki odaların ödemesi sonuna geldiginde cacalapanel firamsına geçecegini söyledi bizde kendisine bedava domain ve hosting karşılayacagız bizi seçtigi ve diger panelden bizim firmamıza geçtigi için evet arkadaşlar bu yazımdada sizi panelcileri nasıl kullanacagınız hakkında bir kaç örnekle bilgilendirmeye çalıştım yine aklınıza takılan bir soru yada bizden almak istediginiz bir hizmet olursa msn adresimiz:    info@cacalapanel.com    dur ekleyebilir sorular sorabilir yada hizmet alabilirsiniz.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

