Görüntülü chat hastalığı

Bu gün ilginç bir olay başıma geldi bir arkadaşımla sohbet ediyorduk adam baya bir anlatıyor sesli sohbeti çok seviyorum işte devamlı takılıyorum çok eglenceli birşey sohbet ediyoruz arkadaşlıklar diniyoruz oyunlar oynuyoruz. Bende olumlu yaklaşktım çünkü gerçekten insan gibi sohbet edene iyi niyetle girene güzle bir yer tabi bazı hippiler var onların amaçları farklı karı kız tavlamak efendime söyliyim reklam atmak salaklık sanatını icra etmek niyetinde olanlar onları zaten hiç konuya bile sokmuyoruz neyse arkadaşım anlatıyorda anlatıyor bende günde iki saat felan takılıyo deye düşünüyorum dedimki paşam en çok nekadar durabiliyorsun bir zaman sonra ne akdar iyi olursa olsun bu görüntülü chat  insanı sıkıyor dedim. Olurmu yaw dedi ben günde dört saat uyuyorum yirmi saat sesli sohbet sitelerindeyim. Şaşırdım kaldım vallahi geri kalan saatlerdede yemek yiyormuş nasıl para kazanıyor nasıl ediyor bilmiyorum herhalde ya miras kalmıştır yada ana baba parası yiyordur ancak düşünsenize sadece dört saatlik uyku günün geri kalan kısmında sesli chat sitelerinde  sohbet etmek vala pek akıl karı bir iş degil Allah cümlemize akıl fikir versin bende uzun süre duruyorum pc başında ama günde 15 dk sohbet etmeye ya zamanım kalıyor ya kalmıyor para kazanmak için internetteyim ve allaha şükürde kazanıyorum para kazanmasam günde sadece 25 dk dururum bilgisayarın başında oda e-mailimi kontrol etmek ve face book hesabıma girmek için olur. Neyse sizinle paylaşayım dedim hadi hayırlı sesli sohbetler

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

