Seviyorum seni yar

Ayrılığın beni bak öldürüyor
Bana nasıl kıydın bilemiyorum
Her baktığım yerde hatıran saklı
Senden başkasını istemiyorum
Sana ben doyamadım
Seni hiç unutamadım
Artık dönmesen bile benkerim seni canım Offf Offfffff Özledim
Offfff Offff Seni çok sevdim
Seviyorum seni yar
Gözlerim sana ağlar
Herşeye rağmen sevgilim
Seni seven biri var Seviyorum seni yar
Gözlerim sana ağlar
Herşeye rağmen sevgilim
Seni bekleyen biri var.

Bildiginiz gibi ismail yk ve ebru yaşarın birlikte söyledigi bir şarkıdır ilk çıktıgı günde çok tutulmayacagını yazmıştık aradan geçen zaman gösteriyorki bizde az çok birşeyler biliyoruz şarkı gerçektende beklenildiği kadar tutulmadı ha dinlenilmiyormu dinleniyor tabiki ancak istenilen randıman alınamadı malesef zaten alınmamamasıda gereiyordu

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

