Burhanettin ÇOBAN akp afyonkarahisar belediye başkan adayı

1962 yılında Afyonkarahisar’da doğdum. Sırasıyla Cumhuriyet İlkokulu, İmam Hatip Lisesi Orta Okulu, Meteoroloji Teknik Lisesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldum.Parasız yatılı öğrenci olarak Meteoroloji lisesinde okuduğumdan dolayı mezun olduğum 1980 yılında İzmir Çiğli Havaalanına meteoroloji teknisyeni olarak atandım. Memuriyet görevimden Hukuk Fakültesini bitirdiğim 1985 yılı sonunda istifa ederek ayrıldım.1988 yılından beri de Afyonkarahisar merkezinde avukat olarak çalışıyorum.

Siyasi hayatıma 1978 li yıllarda MTTB Ankara Orta Öğretim Komitesinde başladım.12 Eylül   öncesinde iki yıl süreyle MTTB Ankara Ortaöğretim Komitesinde çalıştım.1984 yılından sonra da çeşitli siyasi partilerde yönetim kurulu üyeliği,merkez ilçe başkanlığı ve 10 yıl süreyle de Belediye Meclis Üyeliği yaptım.


2002 yılında 30 arkadaşımla birlikte AK Parti Afyonkarahisar İl teşkilatını kurduk.2002 yılından beri de kurucusu olduğum AK Parti’nin Afyonkarahisar İl Başkanı olarak görev yapmaktayken Afyonkarahisar il belediye başkanlığı aday adaylığı için 01.12.2008 tarihinde görevimden istifa ettim.17 Ocak 2009 tarihinde İzmir’de düzenlenen bir toplantıda bizzat Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN tarafından AK Parti Afyonkarahisar Belediye Başkan Adayı gösterildiğim kamuoyuna duyuruldu.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

