Akan Topcan DSP Burdur Belediye Başkan Adayı

DSP İl başkanlığı, merkez ilçe binasında bir basın toplantısı düzenleyerek Burdur belediye başkan adayları Akan Topcan’ı kamuoyuna tanıttı.  Aday tanıtımına İl genel meclisi adayları İbrahim Ak, Ecevit Alan, Teoman Toyman ve partililer katıldı.
Aday tanıtım toplantısında konuşan İl Başkanı Süleyman Özen, “ Daha önce de defalarca açıkladığımız gibi ayakları yere basan bir politika izlemeye çalışıyoruz. Yolumuzda emin adımlarla ilerliyoruz. DSP herhangi bir parti değildir. DSP iktidar deneyimi olan bir partidir. DSP gücünü güçlülerden değil, halktan alan bir partidir. Bu nedenle kimseye diyet borcu yoktur. Yerel seçimlere gidiyoruz. Bizim arkamızda belediyeden ihale almak için bekleşen, bunun için destek veren müteahhitler yok. Arkamızda imar değişikliği yaptırarak rant elde etmeye çalışan fırsatçılar yok. Arkamızda belediyede kadrolaşma için bekleşen partililerimiz de yok. DSP çıkar grupları için değil, halkı için siyaset yapan bir partidir. DSP’de yolsuzluklara bulaşmış bir tek belediye başkanı, milletvekili göremezsiniz. Bizim örgütlerimiz belediye başkanları üzerinde baskı kuramazlar. Onların halka hizmet etmeleri için her türlü desteği verirler. Bu nedenledir ki DSP ‘li belediyeler son derece başarılı işler yapmaktadırlar. Burdur’da da başarılı bir belediyecilik yapacağımızdan kimsenin kuşkusu olmasın.”dedi.
Özgeçmişini anlatan DSP Burdur Belediye Başkan Adayı Akan Topcan, “Bildiğiniz gibi DSP’nin Burdur Belediye Başkan adayı olarak karşınızda bulunuyorum. İsterseniz sizlere kendimi kısa tanıtmak istiyorum.
1966 yılında Yeşilova Baş kuyu köyünde doğdum. İlk, orta ve lise eğitimimi Burdur’da tamamladıktan sonra 1984 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Fakültesini kazandım. 1989 yılında makine mühendisi olarak mezun oldum. 1990 yılında kısa önem askerlik hizmetini tamamladım. Askerlik dönüşü Burdur’da yaklaşık bir yıl serbest mühendislik yaptım. 1992 yılından 2006 yılına kadar Türk Standartları Enstitüsünde mühendislik olarak çalıştım. 2006 yılında eğitim amacı ile yurt dışına (İngiltere’ye) gittim. Yurtdışında yaklaşık 2 yıl kaldıktan sonra 2008 yılında yurda geri dönüş yaptım. Şuanda Süt Sağım Makinesi imalatı yapmaktayım.
Bu arada İngiltere’de yerel yönetim hizmetlerini yakından gördüm. Burdur’umuzu da bir Avrupa kenti yapabileceğimi de inanıyorum.
Bu süreçte DSP Burdur İl örgütü tarafından teklif edilen Burdur Belediye Başkanlığı adaylığını büyük bir samimiyetle kabul ettim. Çünkü DSP, Avrupa’daki sosyal demokrat partiler gibi ilkeli, dürüst ve temiz siyaset yapan bir partidir. Bu nedenle DSP de siyaset yapmak için büyük bir onur olacaktır. Bana güvenerek beni aday gösteren DSP İl örgütüne ve partili arkadaşlarıma teşekkür ederim. DSP İl örgütüne, partili arkadaşlarıma ve Burdurlu hemşehrilerimize laik olmaya çalışacağım.”dedi.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

