Mucahit can diyarbakır akp belediye başkan adayı

KİŞİSEL ÖZGEÇMİŞİM :

1962 yılında Diyarbakır’da doğdum. 1989 yılında Diyarbakır Müteahhitler Birliği Bakanlığına seçildim. 1992 yılında da Güneydoğu Sanayici ve İşadamları Derneğinin (GÜNSİAD) başkanı oldum. 2001 yılında Diyarbakır Spor Kulübü Başkanlığına getirildim. 2004 yılında Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanlığına adaylığımı koydum. Ancak, kazanamadım. Bu tarihten itibaren aktif siyaseti bıraktım.

 

TİCARİ ÖZGEÇMİŞİM :

1984 yılında ticarete atıldım. 1987 yılında Yap – Sat Müteahhitliğine başladım. 1994 yılında Opel Bayii oldum. 1998 yılında Canlar A.Ş. firmamızla, Özelleştirme İdaresinden Kurtalan Çimento Fabrikasını satın aldık. 2000 yılında Gelecek Otomotiv firmamız, Mercedes-Benz Bölge bayii oldu. 2005 yılında Chevrolet bayiliğini aldık. 2006 yılında, Temsa ve Komatsu iş makineleri yetkili satıcısı olduk.

2007 yılında, Opel ve Chevrolet bayiliklerinin dışında, tüm işlerimi devretmiş oldum ve merkezi Ankara’da bulunan Madenbank’ı kurdum. 2009’da işlerimin başına oğlum Muhammed Can’ı getirerek, kendisine danışmanlık görevini üstlendim.

Kişisel tecrübelerimle, bundan sonraki yaşamımda ticarete daha az zaman ayıran biri olarak; düşüncelerin düşüncelere tahammül ettiği, herkesin ve her kesimin kendini hür ifade edebildiği, kardeşçe hep beraber yaşama arzusunun olduğu, kalkınmış müreffeh bir Türkiye için, toplumumuzu ilgilendiren sosyal faaliyetlerde bulunacağım.

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

