Zeki çakır akp giresun belediye başkan adayı

1967 Giresun doğumluyum. İlköğretim ve lise tahsilimi Giresun’da tamamladım. 1984-1987 yılları arasında amatör tiyatro ile uğraştım. Gölcük liman Emniyet Komutanlığında askerlik görevimi yaptıktan sonra iş hayatına atıldım. Turizm taşımacılığı sektöründe yönetici olarak görev yaptım. Amatör olarak yeniyol sporda Futbol ve Basketbol branşlarında 15 yıl spor yaptım. Siyasete Ak Parti İl Yönetim Kurulu üyesi olarak başladım. Merkez ilçe teşkilatında Teşkilat Başkanlığı görevini yürüttüm. Daha sonra Ak Parti Giresun İl başkanlığında Teşkilat Başkanlığı görevinde bulundum. 01.12.2008 tarihinde de İl Başkanlığı görevine getirildim. Halen ev tekstili üzerine ticaret yapmaktayım. Evli ve iki çocuk babasıyım.

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

