Rap nedir

İlk başlarda rap bana çok itici gelen bir müzik  türüydü ancak sonra baktımki sagopa gibi bir adam da var ve bu adamın yaptıgı şarkılarının sözleri çok anlamlı müzigin ritim duygusuda çok iyi çok hızlı saçma sapan sözlerden oluşan rap’i dinlememe ancak sagopa gibi anormal olmayan normal bir müzikle rap şarkısını söylemesini ve kurudug cümlelerin anlamlı olması bane rap i sevdirdi artık rap dinliyorum ancak dedigim gibi kaliteli insanlardan ceza ve sago dinliyorum şuan sadece

Öncelikle TÜRKÇE RAP’a destek vermenizi isteyeceğim . Birbirlerine DİSS çeken insanları değil tabii ki . Messenger adreslerinize veya arşivinize ekleyeceğiniz birbirinden güzel , iyi , etkili RAP SÖZLERİNİ sizlerle paylaşıcağız işte RAP YAZILARI , SÖZLERİ, NİCKLERİ ,

1- Korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır! Sagopa

2- Ameleydim eskiden şafak sökerdi hergün işe giderken üsküdarımın her bir yeri yokuş ittiler fakat ben olmadım tuş kanatlı dogmamış kuş! ceza

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

